
مرسی روسل، تو یک پدیده ای ، چرا که نیمار را از چنگ دشمن درآوردی.کاملا واضح است.نیمار قرار بود کجا بازی کند؟
۲۷۴ بازدیددوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مرسی روسل، تو یک پدیده ای ، چرا که نیمار را از چنگ دشمن درآوردی.کاملا واضح است.نیمار قرار بود کجا بازی کند؟


