بنابر گزارش فوتبال ایتالیا، مارکو برانکا چند روز پیش از سمتش در باشگاه اینتر توسط اریک توهیر، مالک جدید باشگاه اینتر برکنار شد که این تصمیم ظاهرا برای موراتی غیر منتظره بوده است.

موراتی در رابطه با این موضوع به خبرنگاران گفت: " این تصمیم به من مربوط نیست اما قطعا بخاطر این تصمیم افسوس می خورم زیرا من به مدت 10 سال با او کار کرده ام. این تصمیم کاملا غیر منتظره بود اما فکر می کنم که مالک جدید می خواهد شیوه های جدیدی را  امتحان کند که شما باید به آن احترام بگذارید. توصیه های من به توهیر؟ آدم های زیادی اطرف او وجود دارند که توهیر به آنها 100 درصد اطمینان دارد."