سران اتلتيكو به دنبال يك دربي جنجالي
۲۸۳ بازدیدسهشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اتلتيكو مي داند كه با يك بازي بي استرس ، حذفش قطعي است . به همين علت آنها در طول اين هفته سخت تلاش كردند تا دربي امشب را جنجالي كنند و مدام حرفهاي جنجالي به زبان بياورند.
گفته مي شود بازيگر نقش اصلي ، خيل مارين ، سهامدار اصلي اتلتيكوست كه در ابتدا خواستار محروميت براي په په و آربلوا شد و از ديگو كاستايي كه همه مي دانند چقدر جنجالي است ، دفاع كرد .
اتلتيكو در حالت عادي هم يارااي مقابله با رئال را نداشت ،چه برسد حالا كه بازيكنان اصلي خود مثل كورتوا ، ديگو كاستا و ويا را هم ندارد . حالا در حالي كه سيمئونه و آنجلوتي از جنگ رواني دوري كرده اند ،كارزو و خيل مارين سعي مي كنند صحبت هاي جنجالي به زبان بياورند و بازي را داغ كنند .


