
مورینیو فاش کرد....مهاجم تاپ داشتیم قهرمانیمون تا الان تثبیت شده بود
۳۸۶ بازدیدجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خوزه مورینیو: "بازی هایی که این فصل باختیم را باید می بردیم. بازی هایی که باختیم آسان بودند. چلسی هم عالی دفاع می کند، هم در عین حال موقعیت های زیادی دارد. ما تیمی هستیم که اگر کلیک آخر، اشاره ای که توپ را به تور بچسباند را داشتیم، می گفتم مدعی اصلی لیگ برتر هستیم."


