سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی گفت: خیلی خوشحالم که پس از 40 سال قهرمان جام حذفی شدیم و این مسئله را به تمام ترک‌زبانان که در خانه برای برد ما دعا می‌کردند، تبریک می‌گویم. این پیروزی تقدیم به معلولینی که به عشق تراکتورسازی این همه راه را به تبریز آمدند.

وی در مورد گلی که به ثمر رساند، افزود: خدا عزت داد و توانستم زننده گل باشم. در هر 3 بازی آخر تراکتورسازی در جام حذفی گل زدم و عملکرد خوبی داشتم. خدا را شکر توانستم گل قهرمانی را به ثمر برسانم. این گل روی کار خوب کریم انصاری‌فرد به ثمر رسید. باز هم به مردم شریفی که این همه راه را به تبریز آمدند درود می‌گویم و امیدوارم از این قهرمانی شاد شده باشند.

مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه بعد از آمدن تونی اولیویرا عملکرد بسیار خوبی داشته است، گفت: در 7- 8 هفته ابتدایی مصدوم شدم و سپس به عنوان دو مهاجم با کریم انصاری‌فرد بازی می‌کردیم که زوج خوبی را تشکیل دادیم. اکنون کمی عقب‌تر بازی می‌کنم و باز هم خدا را شکر توانسته‌ام گلزنی کنم. از زحمت‌های مدیریت قبلی حمید زینی‌زاده و همچنین جمشید نظمی تشکر می‌کنم. از کادر فنی قبلی مجید جلالی و فرهاد پورغلامی تشکر می‌کنم. هواداران کمک بسیار زیادی کردند و امیدوارم از این مسئله شاد باشند.

وی تأکید کرد: امیدوارم این مسیر را ادامه دهیم و بتوانیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم.

مهاجم تراکتورسازی در پایان در مورد اینکه آیا پاداش آنها مشخص شده است، اظهار داشت: هنوز این مسئله به ما اعلام نشده اما بالاترین پاداش خوشحالی مردم و آن معلولی است که با جان و دل به ورزشگاه آمد.