به گزارش خبرگزاری فارس، بازی مهرام و پتروشیمی در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر در حالی با برتری 78 بر 61 پتروشیمی به پایان رسید که این مسابقه با حاشیه‌های زیادی از جمله درگیری بازیکنان همراه بود.

بر این اساس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال قرار است فردا (یکشنبه) برای رسیدگی به اتفاقات این بازی تشکیل جلسه دهد و از نفرات خاطی نیز دعوت کرده است.

از  بازیکنان مهرام موسی نبی پور و محمد اجاقی و از پتروشیمی نیز مهدی کامرانی و حامد سهراب نژاد دعوت شده‌اند.

همچنین حمیدرضا صمدزاده، سرپرست مهرام نیز که در این درگیری‌ها حضور داشت، فراخوانده شده است.