کوروش برمک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیمش برای بازی مقابل سایپا، گفت: ما در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه شرایط سایپا را می‌دانیم و اینکه این تیم چند هفته‌‌ای است که یا می‌بازد یا مساوی می‌کند، می‌دانیم که کار سختی فردا پیش داریم و در کرج فردا روز سختی خواهیم داشت اما دوست داریم با خیالی راحت به تعطیلات برویم و به همین دلیل سعی می‌کنیم هر سه امتیاز بازی فردا را بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بازی ما با مس کرمان و یک امتیازی که گرفتیم باید بگویم که همان یک امتیاز به نفع ما شد و ما توانستیم یک پله صعود کنیم و بالای سایپا در جدول قرار بگیریم. برای اینکه بتوانیم در رده هشتم جدول قرار بگیریم باید سایپا را ببریم چرا که بعد از تعطیلات سه بازی سنگین با تیم‌های نفت، فولاد خوزستان و ملوان داریم که این بازی برای این سه تیم بسیار مهم است.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص گلایه مهدی تارتار سرمربی این تیم از خط حمله گسترش فولاد، گفت: ما در طول هفته تمرینات اختصاصی خوبی برای خط حمله داریم چرا که تارتار کار با خط حمله را به من و بیژن طاهری سپرده است و ما هم به صورت تخصصی با آنها کار می‌کنیم اما قبول دارم که سایر تیم‌ها شرایط حمله ما را دیده‌اند و شاهد بودیم که در بازی‌ها ایمان موسوی و مهرداد بایرامی به صورت بسیار شدید من تو من شده‌‌‌اند. البته ما هم تلاش می‌کنیم تا این مشکل حل شود و حق را هم به آقای تارتار می‌دهیم.

برمک در پایان گفت:‌ جا دارد قهرمانی تراکتورسازی را به همه مردم تبریز تبریک بگویم.