کمال‌الدین کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار دو تیم نفت و فولاد در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: هفته‌های حساسی شده و شرایط به گونه‌ای است که هم ما و هم فولاد به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. فردا بازی سختی مقابل فولاد خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم به برتری برسیم.

وی در مورد اینکه در صورت پیروزی مقابل فولاد چند درصد احتمال قهرمانی این تیم وجود دارد، گفت: ما با تیم‌های مدعی چون فولاد، استقلال و سپاهان بازی داریم. فکر می‌کنم در صورت پیروزی مقابل فولاد 50 درصد راه قهرمانی را پیش ببریم. شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند تا بتوانند پیروز از میدان خارج شوند. بازیکن نفت در مورد اینکه فولاد در بازی رفت شکست خورده و به دنبال انتقام در این دیدار است تأکید کرد: به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و معلوم نمی‌کند که چه اتفاقی می‌افتد. فولاد هم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و هر تیمی که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد.

کامیابی‌نیا در مورد اینکه در دیدار رفت توانسته یکی از گل‌های نفت را به ثمر برساند و آیا در این دیدار هم به فکر گلزنی است، گفت: 100درصد اینگونه است البته با توجه به اینکه کادر فنی بیشتر از من در دفاع استفاده می‌کند کمتر در این فصل گل زده‌ام. یک گل و دو پاس گل در این فصل داده‌ام و در مجموع توانسته‌ام به فولاد خوب گل بزنم. امیدوارم این موضوع در دیدار فردا هم تکرار شود.

وی در مورد اینکه شانس قهرمانی نفت را چقدر می‌داند، تصریح کرد: 4 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند. ما بازی‌های رودرویی با مدعیان داریم و امیدوارم قهرمانی را از آن خود کنیم یا حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم. تیم ما همدلی و یکدلی خوبی دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

این بازیکن در مورد اینکه آیا فصل آینده هم در نفت بازی خواهد کرد، تأکید کرد: من سال آینده با نفت قرارداد دارم و قرارداد من توافقی است. از مجموعه نفت بسیار راضی هستم و دوست دارم که در این تیم بمانم.