گفتم یه خورده از حال و هوای فوتبال و دعواها در بیایم و سری به موسیقی بزنیم . شادمهر رو که هممون میشناسیم مردی که بدون دلیل مجبورش کردن از کشور خارج بشه و یک سری خاطره های تلخ برامون به جا بذاره هیچوقت از شنیدن آهنگ ها و ویالون هاش سیر نمیشم و نمیخوام زندگینامشو بگم چون اکثر مردم میدونن تو زندگیش چه خبر بوده فقط میخوام بگم... "دوستت دارم شادمهر!" دوستان لطفا بگید کدوم آهنگ شادمهر رو بیشتر از همه دوست داشتید و خاطره دارید! در ضمن آهنگ هایی که باشنیدنشون گریتون گرفت و حال و هواتون رو عوض کرد هم برام بنویسید با ذکر نام خواننده هاش... ممنون