
بالوتلی: در انگلستان فقط به منچستر سیتی فکر میکنم
۲۹۹ بازدیدیکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اینطور که بوش میاد سوپر ماریو خیلی دوست داره برگرده به سیتی.نظرتون چیه ژکو رو بدیم به میلان و ماریو رو برگردونیم؟؟


