یادمان باشد که روزی به نام روز حساب در پیش است. در این کل کل های طرفداری اگر دل کسی را شکستیم روزی جزایش را میدهیم نمی دونم چی شد ولی از همه دوستان رئالی معذرت می خوام اگه دلشون رو شکستم. هر کس که منو حلال کرده خواهشا کامنتشو بزاره خیالم راحت شه *عکس بالا رو برای معذرت خواهی از رئالیا گذاشتم* از طرفداران چلسی هم معذرت میخوام بعضی هاشون رو زیادی اذیت کردم و بقیه تیم ها... سر فرصت تو صفحه خودتون از همتون عذرخواهی میکنم ممنون که اینو خوندین