
دکتر صدر: داوری در کمتر از 1 سال دو تیم شهر منچستر را در لیگ قهرمانان اروپا سر برید!!
۹۷۲ بازدیدپنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دکتر صدر در برنامه آنسوی نیمکت گفت که داوری در کمتر از 1 سال سر دو تیم شهر منچستر را برید.
پارسال همین موقع بود که داور بازی منچستر یونایتد - رعال مادرید نانی را اخراج کرد و همین موقع داور یک پنالتی ناعادلانه برای بارسا گرفت که زنجیره تیم سیتی را پاره کرد.تیم سیتی شایسته چنین باختی نبود!!
مرسی دکتر


