دکتر صدر در برنامه آنسوی نیمکت گفت که داوری در کمتر از 1 سال سر دو تیم شهر منچستر را برید. پارسال همین موقع بود که داور بازی منچستر یونایتد - رعال مادرید نانی را اخراج کرد و همین موقع داور یک پنالتی ناعادلانه برای بارسا گرفت که زنجیره تیم سیتی را پاره کرد.تیم سیتی شایسته چنین باختی نبود!! مرسی دکتر