من سیتی فنز- شاید اگر اسکولاری میدانست روزی مارکوس لوپسی که خودش او را به بنفیکا فرستاد روزی چنان پیشرفت کند که تیم ملی پرتغال و تیم ملی برزیل را بر سر جنگ بیندازد هیچ گاه همچین کاری را انجام نمیداد. مارکوس لوپس در اصل متولد برزیل است و در سن 13سالگی برای پیشرفت به بنفیکای پرتغال پیوست اما در یک غافلگیری تیم ملی زیر 18 ساله های پرتغال او را به تیم ملی این کشور دعوت کرد و او 13بازی ملی برای تیم زیر 18 ساله ها و 17بازی ملی نیز برای تیم زیر 21 ساله های پرتغال دارد و همچنین او هم اکنون کاپیتان تیم زیر 21 سال های پرتغال نیز می باشد و تا کنون 4بار در اردوی تیم ملی بزرگسالان پرتغال نیز شرکت کرده است. اما فدراسیون برزیل حال به فکر افتاده است که این بازیکن را به برزیل برگرداند. اسکولاری در مصاحبه ای در مورد لوپس چنین گفت: "قطعا من به فکر بازگشت او به برزیل هستم.اصلیت او برزیلی می باشد و باید در کشورش بازی کند." اما فرناندو گومز رییس فدراسیون فوتبال پرتغال در جوابی تند به اسکولاری چنین گفت: "او اصلیتی برزیلی دارد اما در تمام رده سنین پرتغال شرکت کرده است و ما قصد نداریم او را به برزیل بازگردانیم و فکر می کنم مارکوس نیز با من هم عقیده باشد." همچنان دعوا بر سر مالکیت این ستاره 18 ساله تیم منچستر سیتی باقی است و خود مارکوس نیز سکوت کرده است. باید دید او ستاره تیم ملی برزیل خواهد شد یا پرتغال؟