چرا؟؟
۱٬۴۰۴ بازدیدجمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سلام خدمت آدمین ها و کاربران سایت خوب طرفداری .
یه گله ای داشتم : یه مدته که جو سایت داره عوض میشه و از روال عادیه خودش خارج میشه
بعضی ها اومدند اینجا که به خانواده ی یکدیگر توهین کنند !!!! سر چه چیزی ؟
سر اینکه رو یه موضوع اختلاف نظر دارند
و بعضی ها هم اصلا جنبه شوخی و تفریح رو ندارن
تاکید میکنم بعضی ها
امیدوارم یک مقدار رسیدگی کنید و همینطور کاربرا یکم کوتاه بیان چه قرمز چه آبی چه سفید چه مشکی همه اومدیم اینجا دور هم باشیم و از مطالب و مقالات خوب سایت طرفداری استفاده کنیم
با تشکر
پـــارسـا آرامـــون


