سلام خدمت آدمین ها و کاربران سایت خوب طرفداری . یه گله ای داشتم : یه مدته که جو سایت داره عوض میشه و از روال عادیه خودش خارج میشه بعضی ها اومدند اینجا که به خانواده ی یکدیگر توهین کنند !!!! سر چه چیزی ؟ سر اینکه رو یه موضوع اختلاف نظر دارند و بعضی ها هم اصلا جنبه شوخی و تفریح رو ندارن تاکید میکنم بعضی ها امیدوارم یک مقدار رسیدگی کنید و همینطور کاربرا یکم کوتاه بیان چه قرمز چه آبی چه سفید چه مشکی همه اومدیم اینجا دور هم باشیم و از مطالب و مقالات خوب سایت طرفداری استفاده کنیم با تشکر پـــارسـا آرامـــون