
من یک آریایی باواریایی هستم
۱٬۸۲۰ بازدیدشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - 0۸:۰۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نمیدونم می دونستید یا نه ولی نژاد ایرانی و ژرمنی هر دو از نژاد های اصیل آریایی هستش.من به نژادم افتخار می کنم.نمی خوام بگم نژادپرستم ولی بهش افتخار می کنم.
---------------------------
از بچگی عاشق آلمان و آلمانی بودم هر چند اگه بد بازی می کردن.
و تا ابد طرفدار بایرن پادشاه بی چون و چرای فوتبال جهان خواهم بود.
همیشه یه حسی تو وجودم منو به سمت برادرای ژرمنم میندازه.
نمی دونم شاید این حسو بعضی از شمام تجربه کرده باشید
من یک آریایی باواریایی هستم.


