به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران و به نقل از سایت رسمی باشگاه، کلوپو پس از این باخت سنگین از عملکرد همتای لهستانی خود یعنی میرکو اسلومکا تعریف و تمجید کرد و دایناسورهای بوندس لیگا را شایسته این پیروزی دانست.

سرمربی طلایی پوشان پس از تبریک به تیم هامبورگ از تاکتیک تیمی میرکو اسلومکا به صحبت پرداخت و گفت:

"به تیم هامبورگ تبریک می گویم زیرا آن ها سزاوار این پیروزی بودند. میرکو اسلومکا در این بازی تیم خود را با یک تاکتیک کاملا امن و مطمئن به بازی فرستاد. فوتبال بازی کردن در مقابل چنین حریفی به خصوص در اوایل بازی برای ما بسیار سخت بود. آن ها به خوبی جلوی ما ایستادند و در این بازی فشار زیادی روی تیم ما آوردند.

"در بین دو نیمه بعضی چیزها را تغییر دادیم و پر جنب و جوش تر از قبل بودیم ولی هامبورگی ها هم پا به پای ما جنگیدند و همین باعث شد که نتوانیم روال اصلی خود برای اجرای بازی را پیاده سازی کنیم. در کل این یک بازی بسیار ضعیف از جانب ما بود.