یوونتوس ساعت 21 امشب در دربی دلاموله، باید به مصاف تیم تورینو رود و آندرهآ پیرلو در مصاحبه با لااستامپا در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.
پیرلو صحبت های خود را از بازی با تورینو آغاز کرد:
" تورینو تیم بسیار خوب و سازمان یافته ایست و فوتبال خوب و هجومی را با چیرو ایموبیله و آلسیو کرچی ارائه میدهد. آن ها اکنون در منطقه امن جدول هستند، برخلاف فصل قبل که با ترس مقابل ما حاضر شده بودند. بازی مشکلی است اما گامی خواهد بود برای رسیدن به اسکودتو. میدانیم سرنوشت اسکودتو در دستان خودمان است چراکه با رم فاصله امتیازی خوبی داریم و مطمئنم تا آخرین بازی با رم برای قهرمانی خواهیم جنگید. "
پیرلو در خصوص تمدید قرارداد با یوونتوس نیز گفت:
" میخواهم هر چقدر که ممکن باشد اینجا باشم، امیدوارم این برای مدت طولانی باشد. با مسئولین باشگاه صحبت کرده ایم و جزئیات قرارداد مشخص شده است، امّا هنوز چیزی قطعی نیست و بهتر است به فکر بازی های زیادی که باقیمانده باشیم و روی آن تمرکز کنیم. همه شرایط برایم اینجا خوب و مهیا بوده است. یووه در حال پیشرفت است و ما میتوانیم به موفقیت ها و اهداف بزرگی برسیم. آنیلی به خوبی تمام خواسته هایم را از روز اول انجام داده است. "
پیرلو در خصوص رئال مادرید گفت:
" هیچ گاه صحبتی با این باشگاه نداشتم. برلوسکنی هم از من خواست به میلان برگردم، اما هیچ تصمیمی برای بازگشت دوباره به این تیم ندارم."
پیرلو باتجربه می گوید او در پایان جام جهانی 2014 از دنیای فوتبال ملی خداحافظی خواهد گرد:
" من اکنون 35 سال سن دارم و بهتر است به دیگران اجازه دهم در این پست پیشرفت کنند. احسا میکنم دیگر قادر به انجام بعضی کارها نیستم و باید یک قدم به عقب بردارم. دوست ندارم کسی به خاطر من از رشد کردن بازماند. "
پیرلو در خصوص یوونتوس کاپلو و کنته و مقایسه این دو گفت:
" یوونتوس کاپلو تیم بسیار موفقی بود، اگرچه بازی های این تیم واقعاً تماشایی و دیدنی نبود، امّا درست مانند تمام تیم های کاپلو آن ها بی رحم بودند. آن ها به چیزی که میخواستند میرسیدند. اما یوونتوس کنته متفاوت است، کاملاً سازمان یافته و منحصر به فرد، ما نتایج خوبی را با این تیم کسب کرده ایم و به نظرم بوونتوس کنته بسیار جذاب و دیدنی است."



