یه نصیحت راجع به کنار گذاشتن کدورت ها !
۶۵۰ بازدیدیکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خانم ... و خیلی دیگه از دوستان عزیز بارسایی یا تیم های دیگه ی من !
اگه کسی از طرفدارای یه تیم دیگه حرف بدی زد ، درست نیست ما همه رو به یک چشم ببینیم
و یه چیز دیگه من یه مثل معروف دارم که می گم به حرف گربه سیاه بارون نمی اد ! البته بلا نسبت همه دوستان ، ولی اگه کسی دیگه از حد و حدودش گذشت ، شما فکر کن همون گربه سیاهس ! بهش محل نذار !
البته بازم می گم من منظورم کس خاصی نیست و به کسی جسارت نمی کنم !
در کل سعی نکن از کسی بدیش رو تو دلت نگه داری چون خودتو با تکرارش اذیت می کنی !
یه داستان معروفی هست راجع به دو تا دوست که تو ساحل قدم میزنن حتما خیلی ها شنیدینش ! خلاصه اش اینه که آدم باید بدی های دیگران و رو ماسه بنویسه بزاره با یه موج بره و خوبی های دیگران رو سنگ بنویسه !
خوش باشید !


