خانم ... و خیلی دیگه از دوستان عزیز بارسایی یا تیم های دیگه ی من ! اگه کسی از طرفدارای یه تیم دیگه حرف بدی زد ، درست نیست ما همه رو به یک چشم ببینیم و یه چیز دیگه من یه مثل معروف دارم که می گم به حرف گربه سیاه بارون نمی اد ! البته بلا نسبت همه دوستان ، ولی اگه کسی دیگه از حد و حدودش گذشت ، شما فکر کن همون گربه سیاهس ! بهش محل نذار ! البته بازم می گم من منظورم کس خاصی نیست و به کسی جسارت نمی کنم ! در کل سعی نکن از کسی بدیش رو تو دلت نگه داری چون خودتو با تکرارش اذیت می کنی ! یه داستان معروفی هست راجع به دو تا دوست که تو ساحل قدم میزنن حتما خیلی ها شنیدینش ! خلاصه اش اینه که آدم باید بدی های دیگران و رو ماسه بنویسه بزاره با یه موج بره و خوبی های دیگران رو سنگ بنویسه ! خوش باشید !