به کوری چشم بدخواهام دوباره برگشتم
۵۴۵ بازدیددوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سهیل میرزایی هستم
همتون من رو میشناسید.بی دلیل من رو بن کردن و هرچی هم ایمیل زدم که والا بلاّ چیکار کردم که بنم کردید هیچ جوابی ندادن.
من تو بازی که بارسا با سیتی داشت یک کامنت گذاشتم و به تیم داوری تبریک گفتم که همین امر باعث شد بن بشم و اون بارسایی ها که فحش و ناسزا میگفتن امروز که اومدم دیدم همشون دارن باز فحش و ناسزا میدن و همه هم از دستشون شاکین ولی کسی پیگیری نمی کنه.
منم گفتم مثل بقیه که صد تا ایمیل میسازن و 100 تا هم آیدی میسازن منم 1 ایمیل دیگه بسازم و برگردم سایت تا هم پرچم رو بالا نگه دارم و هم بعضیا فکر نکنن عقب کشیدم.
والسلام


