فلیپو اینزاگی بازیکن سابق میلان درباره نقل و انتقالات این فصل میلان و پیوستن بونوچی و بیلیا گفت :برادر من سیمونه بهترین بازیکن خود را از دست داده و تیم محبوب من میلان با گرفتن بونوچی بهترین بازیکن ایتالیا را به خدمت گرفته است سوپر پیپو افزود :میلان عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و جدا از اینکه بازیکن دیگری بخرد یا نه مدعی اسکودتو خواهد بود