
برادر من بهترین بازیکن تیمش را از دست داده است !
۵۶۶ بازدیدجمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
فلیپو اینزاگی بازیکن سابق میلان درباره نقل و انتقالات این فصل میلان و پیوستن بونوچی و بیلیا گفت :برادر من سیمونه بهترین بازیکن خود را از دست داده و تیم محبوب من میلان با گرفتن بونوچی بهترین بازیکن ایتالیا را به خدمت گرفته است
سوپر پیپو افزود :میلان عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و جدا از اینکه بازیکن دیگری بخرد یا نه مدعی اسکودتو خواهد بود


