به گزارش فوتبال-ایتالیا، این مهاجم بلند قامت ویولا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی فیورنتینا - اسبجرگ که با تساوی یک - یک به پایان رسید، به خبرنگاران گفت:

"هنوز فکر می کنم که به مرز آمادگی نرسیده ام. من 5 ماه از بازی کردن دور بوده ام و تنها دو هفته است که با تیم تمرین می کنم. مهمترین چیز برای من این است که در هنگام درگیری با مسابقه، به توان و سرعت مناسب برسم. این ها چیز هایی هستند که من نیاز دارم در آن بهتر شوم. راه سختی در پیش خواهد بود اما من برای رسیدن به آن مصمم هستم."

"اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که اصلا فکر نمی کردم انقدر سخت باشد. بعضی مواقع احساس درد و خستگی می کنم که این جزئی ار پروسه خوب شدن است. در هر صورت این فوتبال است و من تمام تلاشم را می کنم تا به بهترین حالت برسم."

"ما از برخورد با یوونتوس هیجان زده ایم زیرا توانستیم آنها را در بازی خانگی شکست دهیم. در دو بازی رفت و برگشت پیش رو، هر اتفاقی می تواند رخ دهد."