
چرا كامنتاى پست توهين اون مردك رو به سردار آزمون بستيد؟
۹۰۱ بازدیدپنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
چرا نبايد همچين لجني فحش بخوره؟
البته فحش هم براش سازگار نيست بايد همون اتفاقي كه براى آتنا افتاد صد برابر بدترش براى اين آدمي بياد كه اصلا اسم آدم مناسبش نيست حتي حيوان هم مناسبش نيست همون لجن باز بهترين توصيفه در موردش
تو اين سايت اين همه به تيماى مختلف توهين ميشه ولي هيچ اتفاقي براى جلوگيرى ازش نميشه ولي اين لجن كه فحش كمترين حقشه كامنتا بسته ميشه كه به صاحت مقدسش توهين نشه


