
بسه دیگه
۵۷۶ بازدیدجمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سلام واقعا خسته نمیشید این همه پست میذارید و همدیگه رو مسخره میکنید؟با هر دو طرف هستم هم رئالی هم بارسایی واقعا دلیل این همه پست مزخرف چیه؟؟؟سایتو کردید میدون جنگ و فقط دارید به هم توهین میکنید تا کی میخواید ادامه بدید؟؟؟


