از بازی امروز بایرن میلان میشه فهمید که آنجلوتی بایرن رو هم داره به سمتی میبره که رعال رو برد یعنی سانترهای پر تعداد از جناحین که بیشترش بی هدف بود و نکته ای که من کلا تو بازی های بایرن فهمیدم (نه این بازی دوستانه که اصلا مهم نیست) اینه که بایرن هر چقدر هم خوب باشه بدون روبن اون خطر و زهرداریه یک تیم بزرگ رو نداره