‏مزیت دكترای ایران اینه كه میشه بهشون سفارش بدی: فلان قرص رو بنویس، آمپول بنویس زود خوب شم، نه آمپول نمیخوام، شربت بده... ینی قشنگ رستورانه? . . . .اگه بگن امشب عروسے اونیه که عاشقشے، چیکار میکنے؟؟؟ من خودم بخاطر شام هم شده، میرم!! ?? خیلی باحال میشه. ? . . . . يه سوال عجيب فکرمو مشغول کرده . . . وجدانن آينده اين کشورو بايد ما بسازيم يا دارن شوخي ميکنن ??? . . . . داشتم رپ گوش میدادم بابام گفت : این کیه صداش مثله صدای لوله بخاریه ... گفتم : هیچکس یدونه زد پس گردنم گفت به پدرت جواب سر بالا نده احمق بی تربیت?? . . . . ولت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟? شبا تا صبح بخاطرش گریه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟? نتونست پای حرفاش وایسه؟؟؟؟؟؟؟؟? رفته با کسی که حتی یه درصدم از تو بهتر نیس؟؟؟؟؟؟? سخته فراموش کردنش؟؟؟؟؟؟؟? . . . . . . ریده بهت که بدبخت ??? . . . . بعضیا یه جوری به خدا میگن اوس کریم انگار اومده سقف خونشونو گچ کاری کرده بابا خداستااااا خداااا میزنه کتلتت میکنه هاااا????? . . . . داشتیم بنایی میکردیم... رفتم زنگ همسایه رو زدم دخترش اومد گفتم ببخشید استمبولی دارید؟؟؟ گفت نه قرمه سبزی داریم اوستام وسط كوچه سوار بیل شد پرواز کرد رفت ? . . . .به دوس دخترم میگم تو ازم بزرگتری نمیتونیم ازدواج کنیم...! برگشته میگه: خب عزیزم عروسیمون عقب بندازیم، تا تو بزرگتر بشي!!??? . . . . این دفعه معلومه دوس دختره 2afm زن زندگیه چند وقتیه آهنگ نداده بیرون ??? . . . . مخلصم امیر پکسی