کمی بخندیم...
۴۳۷ بازدیدیکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - 0۸:۲۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مزیت دكترای ایران اینه كه میشه بهشون سفارش بدی:
فلان قرص رو بنویس، آمپول بنویس زود خوب شم،
نه آمپول نمیخوام، شربت بده...
ینی قشنگ رستورانه?
.
.
.
.اگه بگن امشب عروسے اونیه که عاشقشے، چیکار میکنے؟؟؟
من خودم بخاطر شام هم شده، میرم!! ??
خیلی باحال میشه. ?
.
.
.
.
يه سوال عجيب فکرمو مشغول کرده
.
.
.
وجدانن آينده اين کشورو بايد ما بسازيم يا دارن شوخي ميکنن ???
.
.
.
.
داشتم رپ گوش میدادم بابام گفت
:
این کیه صداش مثله صدای لوله بخاریه ...
گفتم : هیچکس
یدونه زد پس گردنم گفت به پدرت جواب سر بالا نده احمق بی تربیت??
.
.
.
.
ولت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟?
شبا تا صبح بخاطرش گریه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟?
نتونست پای حرفاش وایسه؟؟؟؟؟؟؟؟?
رفته با کسی که حتی یه درصدم از تو بهتر نیس؟؟؟؟؟؟?
سخته فراموش کردنش؟؟؟؟؟؟؟?
.
.
.
.
.
.
ریده بهت که بدبخت ???
.
.
.
.
بعضیا یه جوری به خدا میگن
اوس کریم
انگار اومده سقف خونشونو گچ کاری کرده
بابا خداستااااا
خداااا
میزنه کتلتت میکنه هاااا?????
.
.
.
.
داشتیم بنایی میکردیم...
رفتم زنگ همسایه رو زدم
دخترش اومد
گفتم ببخشید استمبولی دارید؟؟؟
گفت نه قرمه سبزی داریم
اوستام وسط كوچه سوار بیل شد پرواز کرد رفت ?
.
.
.
.به دوس دخترم میگم تو ازم بزرگتری نمیتونیم ازدواج کنیم...!
برگشته میگه:
خب عزیزم عروسیمون عقب بندازیم،
تا تو بزرگتر بشي!!???
.
.
.
.
این دفعه معلومه دوس دختره 2afm زن زندگیه
چند وقتیه آهنگ نداده بیرون ???
.
.
.
.
مخلصم امیر پکسی


