با عرض تاسف قطار امروز اهواز به مشهد که ساعت ۱۰ از اهواز حرکت کرده بود در راه دچار حادثه شد و چند واگن از ریل خارج شدند از مجروحان خبری نیست من الان مشهدم دیروز با هواپیما اومدم یکی از دوستان با خانواده با قطار پشت سر ما حرکت کردند بهشون زنگ زدیم خبرو دادن و عکس فرستادن برا همه مسافرها دعا کنید دیگه به قطار هم اطمینان نیست ریل زمان شاه پس کی میخوان درست کنند