مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فولام از برنامه ریزی سخت جدول بازی های تیمش گلایه کرد. به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها با تمرینی بسیار کم قرار است به مصاف فولامی بروند که سرمربی گری آن را فلیکس ماگات به عهده گرفته و بازی کردن مقابلش به هیچ عنوان ساده نیست. مورینیو در کنفرانس خبری گفت: "دیروز ساعت 6 صبح از ترکیه برگشتیم، با 4 یا 5 بازیکن تمرین کردیم و بقیه هم ریکاوری می کردند و امروز هنوز هم تمرین نکرده ایم پس هنوز نمی دانم چه کسی بازی می کند." مورینیو در ادامه گفت: "در جهان افراد زیادی نیستند که وقتی تجزیه تحلیل می کنند، راستگو و عادل هستند. باید ماگات را ستایش کنم چون او اولین نفری بود که گفت چلسی وسط هفته بازی خارج از خانه داشته و شرایطمان خاص است." "یک شنبه بازی نمی کنیم، هرچند آن موقع هم سخت است، ولی شنبه بازی می کنیم که خیلی سخت تر است و ماگات درک می کند چون در این سطح تجربه سال ها مربیگری دارد. باید او را به خاطر بینشی که دارد تحسین کنم." "همه ما تجریح می دهیم که پشت سر هم بازی کنیم ولی می خواهیم زمانی برای ریکاوی دداشته باشیم، می خواهیم وضعیت همه برابر باشد و هیچ تیمی در انتخاب برنامه بازی هایش امتیاز خاصی نداشته باشد و همه تیم هایی که در رقابت های اروپایی هستند، به یک اندازه در تعیین برنامه بازی هایشان تغییر ایجاد شود. این چیزیست که در پرتغال، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه، روسیه، یونان و همه جای دیگر اتفاق می افتد." "اما انگلیس کار بازیکنان را سخت می کند، نه کار مربی را. من می توانم هر روز بازی داشته باشم این مشکل من یا کسانی که برنامه بازی ها را می چینند نیست چون من و آن ها نیستیم که می دویم." "وقتی بازیکنی مثل لمپارد که تعداد بازی هایی باورنکردنی برای باشگاهش کرده و بیش از 100 بازی ملی دارد، حق نظر دارد و همیشه هم حرف نمی زند و نظراتش را نمی گوید، ولی احساسش را در مورد این مسئله بیان می کند به نظرم کشور باید به او گوش دهد. من زیاد نمی خوابم و پاهایم از بازی قبلی سالم هستند، برای بازیکنان این متفاوت است."