باید خدمت ایشون عرض کنم ، جناب مرد سال آسیا ، آقای گل ، آقای جذاب ، آقای حرفه ای ، آقای تو دار ، آقای مودب ، تا الان هر چی بدست آوردی ، به هر جایی که رسیدی صدقه سر پرسپولیس بوده . کلا سه ساله اومدی تو لیگ برتر داری اینجوری برای باشگاه شاخ شونه میکشی ؟ میخواستی بری خوب به جهنم . حالا که نرفتی حق چرت و پرت گویی و حاشیه سازی نداری . من بعنوان یه پرسپولیسی متعصب آرزومه فقط پنج دقیقه جای ایشون باشم . اصلا انگار متوجه نیست کجاست ! اینجایی که شما خودتو شاخش محسوب میکنی پرسپولیسه . دیگه مسخرست که باز اون همه اسطوره رو نام ببرم . بنظرم باید شدیدا باهاش برخورد شه . من یکی دیگه خسته شدم از دستش . اون رفتارای مزخرفش تو سوپر جام ، اون از ادابازیاش قبل از شروع فصل . خیلی گندش کردیم . متاسفانه ما هوادارا کسایی رو که باید ، حمایت نمیکنیم . باید یکم تو رفتارامون ، تو حمایتامون تجدید نظر کنیم . خدابیامرزه هادی رو که آخرین بار تعصب واقعی رو باهاش تجربه کردم . دیگه مثل هادی و امثال هادی خیلی کمه . باید اینارو حمایت کنیم. تمام .