حرف مفت گواردیولا !!
۲۲۴ بازدیدشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ویلشر خوب است اما نه به صورت خاص.ما ۱۰۰تا مثل این رو در اسپانیا داریم.چون انگلیسی هست زیاد بالا کشیده .فقط همین
---------------------------------------------------------------------
و جواب یه آرسنالی:
برای همینه که جلوی بهترین تیم تاریخ بارسلونا ژاوی و اینیستا رو کرده بود تو جیبش؟ و بهترین بازیکن میدان شد (تو 18 سالگی) ؟ یا برای اینه که قبل از خرید تیاگو آلکانترا برای بایرن داشت خودشو جررر میداد که ویلشر رو بخره؟؟؟


