سرجی دفاع چپ جوون تیم ک دیشب 45 دقیقه بازی کرد در مصاحبه ای گفت: "این بسیار خوب بود بازی برای تیم اول، باشگاهی که من سالهای زیادی رو در آنجا صرف کردم. این بسیار خاص است و من خیلی خوشحالم." . . علاوه بر این سرجی به قدردانی از هم تیمی هایش پرداخت و گفت: "من حس بسیار خوبی دارم کنار هم تیمی هایم، بازی کردن کنار آنها راحتر است. من تا حد زیادی از شما بخاطر حمایتتان قدردانی میکنم." . . پ.ن: دیشب 45 دقیقه ای ک بازی کرد، بازی خوبیو از خودش ب نمایش گذاشت..?❤ ببینیم بقیه بازیای پیش فصل چیکار میکنه..✌