به ترتیب اولویت: ۱-مونیر ۲-اردا ۳-گومز===یعنی کاسمیروبه اندازه این نمیتونه توبازی بارسا برینه،کلا سبکش له لارسا نمیخوره،حالا چه بااستعدادباشه وچه نباشه،اگه بعدانم تو یه تیم دیگه خوب بشه،اصن برام مهم نیس،چون اصن مناسب بارسا نیس ۴-ورمایلن ۴-داگلاس ۵-رافینیا ۶-دنیس خیلی بخاطرش ناراحتم امااصن درحدبارسا نیس وبهتره برگرده ویاریال متاسفانه.... ۷-نمیدونم سمپربمونه یانه اما دلم میگه بمونه..... امیدوارم ارنستو بااخراج اینا امیدوارمون کنه به فصل جدید والکی دلمونو یه سال خوش نکنیم که اخرش کیربخوریم.... مرسی ازهمه دوستانی که نظرمیدن...