بازی دوستانه بود ولی تلنگری خوبی بود
۴۳۲ بازدیدپنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - 0۵:۳۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
انصافا جوونهای با استعدادی جمع کرده زیدان ولی مشکل اینجاست همشون هافبک مرکزین???
واقعا وینگر نداریم
امیدوارم بیل به خودش بیاد


