البته این یک نظر شخصی و میتونه کاملا غلط باشه وقتی به ورزشکاران بصورت جسته گریخته نگاه میکنم میبینم بیشترشون وقتی یه رابطه طولانی مدت رو با همسر یا دوست دختر مورد علاقه شون شروع میکنند زیاد اوضاع براشون خوب پیش نمیره شاید این مثال ها هر کدوم دلایلی غیر از این مسائل داشته باشه ( پس لطفا سلاخیم نکنید!! ) یک نمونه بازی فینال فرانسه و ایتالیا درسته که اون حرکت زیدان جاودانه شد اما به قیمت از دست رفتن یک جام برای ملت فرانسه و خود زیدان تموم شد حالا بقول سرهنگ اگر با زنش نشسته بودند و... یا اصلا زن نداشت و .. مثال بعدی نواک جوکویچ صرب بعد از رابطه با دوست دخترش رسما افتش شروع شد البته این روابط گاهی بسیار کمک کننده میتونه باشه ولی در دراز مدت بسیار کشندست و این به خود فرد هم بستگی داره مثال بعدی رونالدینیو و ا برزیلی ها ی از این دست بعد از رابطه با دختر همسایه یا بقولی از عوام رابطه با دختر ریکارد! و روابطی از این دست دیگه اون بازیکن سابق نشد .البته بیشتر هدف ما ما روابط ما در چارچوب نمونه وطنیش رضا زاده وزنه بردار که بعد از ازدواج نه تنها نای رکورد جهان و المپیک زدن نداشت بلکه فضارو بصورت کاملا خود جوش خالی کرد برای جوونا . سال پیش جردن باروز قهرمان المپیک و جهان وقتی ازش مصاحبه کردند که یکجورایی چرا مثل قبل نیست گفت آقا من زن و زندگی دارم وقت ندارم برو بذار باد بیاد و...از شوخی که بگذریم مسی بعد از رابطش با آنتونلا دیگه اون مسی سابق نشد و کریس بعد از قطع رابطه اش با ایرینا شیک ( که گویا رو مخش بود ) بازیکن بهتری شد الانم که زیاد به خودش زحمت نمیده یه رحم اجاره کرده و خلاص ... خلاصه بگم همیشه پای یک زن در میان هست البته همونطور که گفتم دلالیل دیگه میتونه داشته باشه این موارد شما هم اگر ورزشکاری رو میشناسید معرفی کنید . ( یک مسئله مثلا میگند کوبی بریانت روابط خارج از چارچوبش در مقطعی براش گرون تموم شده )بیشتر روابطی مد نظر ه که در چارچوب مشخصی باشه و کیفیت ورزشی ورزشکار دچار افت نسبی و شدید شده باشد