رومنیگه در مصاحبه با شبکه استار اسبورت : درباره ویدال: " او صدر صد در بایرن می ماند انچلوتی روی ویدال حساب جداگانه ای باز کرده زیرا وی در راس برنامه های او قرار دارد.بایرن تا بازیکنی را نخواهد ان را به فراموش نخواهد رساند." تولیان ؟ نه .ما به وی نیازی نداریم زیرا کلا در ان بست نیازی به خرید نمی بینیم.کارلو از بازی فریدل راضی است واو به ما این اطمینان را داده که نیازی به خرید در ان قسمت نیست.ما با سرمربی تیممان در این زمینه به توافق رسیدیم وکاملا به وی اعتماد داریم "