فقط خاک برسر بارتو به خاطر این پدرو سانچز که جفتشون رو تیم غیرت داشتن مفت دادیم رفت اگه واقعا وراتی بارسا بیا باشه میشه وارد معامله شه بقیشم میتونیم یه وینگ مشتی بگیریم که من هنو سانچزو دوس دارم نه هازارد خاستیم نه کوتی