نیمار میری درم پشت سرت ببند
۶۰۶ بازدیدجمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
فقط خاک برسر بارتو به خاطر این پدرو سانچز که جفتشون رو تیم غیرت داشتن مفت دادیم رفت اگه واقعا وراتی بارسا بیا باشه میشه وارد معامله
شه بقیشم میتونیم یه وینگ مشتی بگیریم که من هنو سانچزو دوس دارم نه هازارد خاستیم نه کوتی


