هر کی ایلتس داده میده! و خاهد داد بیان لطفن
۲۸۰ بازدیدجمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خودم کلاس زبان سه چارتا اموزشگاهو رفتم و بعد یکی دو ترن همشو ول کردم! ولی خدا روشکر زبان من خوبه...;-)


