شک ندارم PSG توان پرداخت این مبلغ رو داره ولی به پدر نیمار قول داده هرچی تخفیف بگیره به خود دارودسته پدر نیمار میرسه و این هوچی گریهاش فقط بخاطر اینه که بارسا تخفیف بده که امیدوارم بارتومئو سفت وایسته و یک یورو هم تخفیف نده....منم نیمارو دوس دارم و مطمئنم نبودش به تیم ضربه میزنه ولی نگه داشتنش به چه قیمتی به قیمت تحقیر بارسا!!!!!!ما به خاطر بارسا نیمار و دوس داریم نه بخاطر نیمار بارسارو.....تازه اگه بمونه مگه میتونه با این حواشیش مسه قبل بازی کنه .حالا باید بیش از قبل به مسی و کریس افتخار کنیم که بیش از یک دهه تو بالاترین سطح فوتبال بازی کردن با کمترین حاشیه ممکن