به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه، سرمربی دورتموند پس از پیروزی دلچسب خانگی مقابل نورنبرگ در نشست مطبوعاتی پس از بازی به اظهارنظر در مورد این دیدار پرداخت.
آقای کلوپ بازی مقابل نورنبرگ را چطور دیدید؟
بازی آسانی نبود و نورنبرگ با اطمینان خاصی مقابل ما بازی می کرد اما امروز توانستیم در کار دفاعی بهتر ظاهر شویم. اگر در این بازی کمتر تلاش می کردیم با مشکل بزرگی مواجه می شدیم.
نیمه اول 0-0 به پایان رسید. چه چیزی باعث شد که بعد از آن توانستید به گل برسید؟
رافائل شفر دروازه بان حریف امروز نمایش بسیار خوبی داشت. اما برای ما فقط تمرکز بر روی کار خودمان مهم است. در بین نیمه به بازیکنان گفتم که باید سرعت بازی را بالا نگه دارید. سپس ما به گل رسیدیم و برای نمایش یک بازی بهتر شرایط بهتری بدست آوردیم و تواننستیم دو بازی پشت سر هم و بسیار خوب را بگذرانیم.
یوسیپ درمیچ با پنج گل بهترین گلزن نورنبرگ در این فصل است. او را چطور دیدید؟
ما امروز در دفاع بسیار پر تلاش بودیم. نبرد کلیدی بین اشملتزر و درمیچ بود که البته اشملی، درمیچ را بلعید و این کار به ما کمک کرد و به نورنبرگ صدمه زد.



