طرفداری- آرسن ونگر، سرمربی باشگاه آرسنال طی صحبت هایی عنوان کرده است که فعالیت های این باشگاه در بازار نقل و انتقالات ادامه خواهد داشت.

به گزارش FFT، آرسنال تا به این جای کار الکساندر لاکازت و سئاد کولاشیناچ را به خدمت گرفته است و بر اساس گفته های سرمربی خود، تلاش خواهد کرد که تا قبل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکنان دیگری را به ترکیب خود اضافه کند. ونگر در این رابطه بیان کرد:

در بازار نقل و انتقالات فعال خواهیم بود، اما این به آن معنی نیست که اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد. به طور کلی اعتقاد دارم که دو راه برای پیشرفت تیم وجود دارد: نخست آن که در تمرینات به سختی کار کرده و کیفیت بازیکنان را افزایش داده و از این طریق موجب قدرتمند تر شدن تیم شویم؛ دوم نیز آن که بازیکنانی که در سطح بالایی قرار دارند را جذب کنیم.

سرمربی توپچی ها ادامه داد:

خرید بازیکنانِ با کیفیت دشوار است و این به علت قیمت بسیار بالایی است که باید برای آن ها پرداخت کنید؛ در واقع در چنین روزهایی، شما باید برای بازیکنی که کاملا معمولی است رقم قابل توجهی بپردازید و این مسئله برای ستاره ها نیز با شدت بیشتری وجود دارد. این برای نخستین بار است که برای بازیکنانی مانند نیمار و ام باپه مبلغی معادل 200  یا 300  میلیون پرداخت می شود. واضح است که تورم زیادی در بازار وجود دارد و با این وجود، به سختی تلاش می کنیم و فعال خواهیم بود و با وجود کولاشیناچ و لاکازت، به کار خود ادامه خواهیم داد.

ونگر در پایان صحبت هایش در رابطه با نزدیک شدن به روزهای نهایی بازه قانونی نقل و انتقالات، گفت:

واضح است که در اواخر آگوست شتاب بسیار زیادی برای جا به جایی بازیکنان مختلف به وجود خواهد آمد، اما به نظرم شما در هر لحظه باید هوشیار باشید، زیرا همیشه فرصت هایی عالی برای خرید بازیکن ممکن است به وجود آید. گاهی اوقات برای مدت زیادی به دنبال بازیکنی هستید اما به جذب او نزدیک نمی شوید، ولی زمانی پیش می آید که همان بازیکن به راحتی در دسترس قرار می گیرد و شما باید با هوشیاری او را به دست آورید؛ این دقیقا کاری است که ما انجام می دهیم.