اگه آسنسيو تو موناكو بود پارسال ٣٦ تا گل مي زد تو ليگ قهرمانان هم كولاك ميكرد و لا ١٥٠ تا ميومد رئال
۵۳۶ بازدیدیکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - 0۱:۰۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نمي دونم چه نيازي رئال به امباپه داره وقتي آسنسيو رو داره ، استعداد نيست ، پديده ست . برو خجالت بكش آقاي پرز ، برو


