بچه هابخداتواین ۳بازی اردارازیرنظرداشتم ببینم امیدی بش هس یانه.... وااااااااااااااااااای خدایا فاجعه هس....حتی نمیتونه یه استپ سادم بکنه....انگار لاپایی خورده ،چقد گشادگشادی راه میره.... خدالعنتت کنه بارتو بااین خرید تبلیغاتیت...