به گزارش Sky Sport، مانوئل پیگرینی سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی پس از پیروزی 3-1 شاگردانش برابر تیم فوتبال ساندرلند در فینال رقابت های حام اتحادیه فوتبال انگلستان با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اذعان کرد که از کسب اولین قهرمانی اش با سیتیزن های شهر منچستر بی اندازه خوشحال است.
" واقعا خوشحالم، تیم از هر نظر شایستگی قهرمانی را داشت. ما نه تنها در این بازی بلکه در تمام بازی های این رقابت ها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و گل های زیادی را نیز به ثمر رساندیم."
"قهرمانی در این رقابت ها نه تنها برای من بلکه برای بازیکنان، باشگاه، کارکنان، هواداران و هر که به این باشگاه مربوط است، بسیار مهم بود. اینجا باشگاهی است که شما باید در آن به قهرمانی برسید."
"ساندرلند در نیمه اول فوق العاده بازی کرد و ما در نیمه اول هرگز نتوانستیم که توپ را با سرعتی که به آن نیاز داشتیم به حرکت در آوریم. اما در نیمه دوم با دو گل استثنایی و زیبا به بازی برگشتیم و با صبر خود در ادامه بازی توانستیم گل سوم را در لحظه حساسی از بازی به ثمر برسانیم."
گفتنی است در این دیدار فابیو بورینی برای ساندرلند و یحیی توره، سمیر نصری و خسوس ناواس برای شاگردان مانوئل پیگرینی در تیم فوتبال منچسترسیتی گلزنی کردند.


