مثل اینکه اگه موناکو بازم به مخالفتش ادامه بده دمبله میشه گزینه شماره یک.نظرتون چیه.کدوم بهتره.خودم میگم هر دو ولی خیلی رویاییه.اگه یکیشون قرار باشه بیاد میگین کدوم