رحمتی زکی‌پور -مجید - پژمان - خسرو روزبه - امید قاعدی - فرشید - داریوش علی پ.ن۱:از هفته بعدی که فرشید میاد حتما باید فیکس باشه. پ.ن۲:تیم واقعا به یه دفاع راست نیاز داشت،وریا افتضاح بود پ.ن ۳: قاعدی خیلی از حسن و سجاد و مخصوصا جابر بهتره.حتما باید فیکس شه. موافقا لایک.............مخالفا دیس