صرف نظر از پرسپولیسی بودنم و به عنوان یک طرفدار فوتبال از بازی قائدی لذت بردم. دقیقا فضایی مشابه همین برای طارمی 3 سال پیش ایجاد شده بود. بازیکن ساده ای که بخاطر استعداد و سادگی محبوب سکو ها شد اما خیلی زود وارد حاشیه شد. به نظر شما چه سرنوشتی انتظار این بازیکن رو می کشه؟ ایا این هم تبدیل میشه به یکی دیگه از استعداد هایی که توسط منصوریان میسوزن؟