اگه شما بودید ، بین پزشکی شهرهای خیلی کوچیک باشهریه زیاد و فیزیوتراپی شهرهای بزرگ بدون شهریه کدوم روانتخاب میکردید؟دلیلتون چیه؟ دمتون گرم