جلسه ي مديران يوونتوس با مديران آتلانتا سر اسبپيناتزولا | پست اينستاگرامي كيتا بالده
۳۳۴ بازدیدسهشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مثل اين كه جلسه ي خوبي بين يوونتوس و آتلانتا سر اسپيناتزولا برقرار شده و يوونتوس دوباره علاقه ش به بازگردوندن اسپيناتزولا رو به نراتزوري اعلام كرده . مثل اينكه خروجي جلسه ي ديشب يووه با اساموا اين بود كه بازيكن ميخواد جدا بشه و يوونتوس هم هرچند متمايل به خروجش نبوده ظاهرا رضايت داده ، براي همين امروز فورا جلسه گذاشتن با اتلانتا .
يه پست كيتا بالده گذاشته تو اينستاش كه احساس ميكنم بي ارتباط نيست .
متنش اين بود : كارهاي بزرگ زمان مي برند ، به چيزي كه ميخواهيد مي رسيد اما بايد صبر كنيد .
ما هم صبر ميكنيم كه شما هم بياي و اين شلوغي رو چند برابر كني ?


