شاید همتون تو این چند وقته اخباری از بعضی از روزنامه های نه چندان معتبر شنیده باشید که وقتی از پلگرینی سؤال میشه مربی گری در تیمی مثل سیتی چقدر هیجان انگیز است او این گونه جواب میدهد که مربی گری در منچستر یونایتد بسیار عالی است. اما شما به این کلیپ خوب دقت کنید: http://www.youtube.com/watch?v=Bwo4kqOE6cc اگر خوب دقت کرده باشید پلگرینی نمیگه یونایتد بلکه میگه Tonight منظورشم اینه: امشب به من ثابت شد مربی گری در تیمی مثل منچستر بسیار عالی است. متأسفانه چون پلگرینی با یک لهجه ی شیلیایی انگلیسی صحبت میکنه رسانه های انگلیسی فکر کردن میگه یونایتد و حاشیه ها از روز بعد برای این مربی آغاز شد