خانه/اخبارکریسمس بود بچه های خوبی بودن بردمشون استادیوم۲۸۰ بازدیدسهشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳چرا اینتریها مسدود نمیشوند ؟؟؟این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.قوانین سایتکریسمس بود بچه های خوبی بودن بردمشون استادیوم