اینا جامای بارساییه، بارساییا عاشق این جام هان، تا دلتون بخواد از این جاما دارن! تازه بخاطر اینکه با حساب این جاما از رئال بیشتر جام دارن میگن ما پرافتخارتر از شماییم! بیایید بارسایی نباشیم رئالی های عزیز!