رئالی های عزیز، موندم از چیه این جام خوشحالید!؟
۷۳۳ بازدیدچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اینا جامای بارساییه، بارساییا عاشق این جام هان، تا دلتون بخواد از این جاما دارن! تازه بخاطر اینکه با حساب این جاما از رئال بیشتر جام دارن میگن ما پرافتخارتر از شماییم!
بیایید بارسایی نباشیم رئالی های عزیز!


